hahahhaha….kegembiraan kt hati nie mmg x tergambar,kegembiran semalam selepas mendengar khabaran seorang sahabat dpt melanjutkan pelajaran ijazah sains komputer bersambung hingga hari nie…..Allah memberi ruang pada saya untuk merasa seronok hari nie.dan Insy’Allah hingga bila2…

kenapa seronok sangat???antara perkara yang boleh membuat Akhfieq gelak n tersenyum sampai ke telinga adalah jumpa dengan 2 sahabat baiknya.tadi seharian kami hang out kt Mid Valley.ingatkan nk tengok wayang ,tapi x jadi sebab mmg full house arinie.kami bertiga bermusafir dari satu restoren hingga ke kedai makan,mmg gembira dan kenyang sangat.pada awalnya saya nk pergi TS tapi x jadi atas sebab2 tertentu.tapi kt mana2 pun saya x kisah asalkn dapat jumpa kawan baik saya.

dalam sibuk saya bergembira terlintas juga dalam fikiran ini salah seorang sahabat saya tu akn berangkat ke Unimas awal bulan julai mungkin ini kali terakhir kami hang out .Mmg berat hati nie nk lepaskn seorang sahabat,alasan yang terbaik untuk memujuk hati nie adalah sahabat ingin memuntut ilmu,menuntut ilmu tu juga salah satu jihad fi sabillilah. Ntah la sebak lak rasenyer,mmg kami bertiga x pernah berjauhan,paling2 tidah seorang di shah alam,seorang di serdang dan saya di melaka,2 minggu sekali mesti jumpa,2 minggu pun terasa sangat lama.

Ya Allah tabahkan hati ini,tadi ada saya berpesan ,on9 lah selalu,manfaatkan teknologi yang ada,jujur hati nie ,mmg saya sgt risau tentang keadaannya bila dia berada di sana.saya hanya nk yg terbaik untuk nya.in gat Allah sentiasa bersama setiap hambanya,mmg dia tidak mempunyai sesiapa di sana tapi Allah sentiasa bersama dia.Allah adalah pendengar yang baik n setia,setiap masalah mesti akan ditunjukaknNYA jalan.