salam alaykh…

rindu saya hendak menulis nie ALLAh saje yang tahu…hampir 3 mingggu saya x update blog nie…macam2 hal dh terjadi …

dah 2 minggu saya di kampus.suasana yang amat saya rindu..rakan2 kuliah.pensyarah2 yang baik dan staf2 yang sangat mesra..semuanya masih sama seperti mula2 saya menjejakkn kaki di kampus nie..bezanya cuma saya naik kepadas satu tahap .

intake kali ni agak ramai…hampir 2600 orang.bayangkan semakin ramai student di kampus saya…saya sangat mengalu2 kn kehadiran mereka disini.hampir saya x dapat bezakan mana satu junior n mana satu senior…ada dikalangan mereka menganggap saya juga sebahagian dari batch mereka..tapi saya ambil itu sebagai sesuatu yg positif..mungkin sebagai pujian…

mereka ini telah menjadi sebahagian dalam kampus saya ….mereka juga keluarga baru saya,sebagai adik2 saya..harap sangat mereka faham apa tujuan sebenar mereka datang ke sini…menuntut ilmu…..sama2 kita doa kn supaya Allah permudahkn perjalannan mereka di kampus nie….